top of page

בית >> מגזין עיצוב פנים >> עיצוב דירת קבלן

עיצוב דירת קבלן

עיצוב דירת קבלן

כשיוצאים לתהליך עיצוב דירת קבלן, שיתוף הפעולה בין הרוכשים למעצבת והקבלן המבצע הוא אחד הגורמים החשובים בדרך לפרויקט מוצלח. עיצוב דירה חדשה מקבלן - אלונה חן. 
 

השבחת נכס באמצעות עיצוב

רכשתם דירה חדשה מקבלן? אתם בטח כבר יודעים שבמקרים רבים המפרט הטכני שאליו אתם זכאים הוא מינימלי וכולל פרטי גמר בסיסיים בלבד. עיצוב דירת קבלן היא הדרך הנכונה להשביח את הנכס. כך ניתן להעלות את ערך הדירה (פרט חשוב במיוחד אם מדובר בדירה להשקעה) ולהפוך את הבית שלכם למרשים ולמושקע יותר. עיצוב דירת קבלן - כל מה שצריך לדעת.

סגנון עיצוב אישי מתחילת הדרך

תתחדשו - רכשתם דירה מקבלן! אלונה חן - מעצבת פנים, מזמינה אתכם להפוך את עיצוב הבית שלכם לאישי וחכם יותר. הסטודיו מתמחה בעיצוב פנים לבתים פרטיים ודירות, לרבות עיצוב דירת קבלן. התהליך מתחיל בייעוץ ראשוני בו ייבחן מפרט הדירה ופרטי הגמר אליהם התחייב הקבלן. לאחר שנעבור על צרכיכם, אורחות חייכם והעדפותיכם, נגבש קונספט עיצובי לבית. כך נוכל לבצע התאמות ושדרוגים בכל חלל. לדוגמא, אם חשוב לכם ליהנות מאמבטיה מפנקת אך מפרט הדירה כולל רק מקלחון, ניתן לבצע שינויים והתאמות, בהתאם לתנאי הדירה ולשנות את פריסת חדר הרחצה כך שתתאים בדיוק לחזון שלכם. ככל שנתחיל את תהליך העיצוב בשלב מוקדם יותר כך תוכלו לחסוך בעלויות ולקצר את לוח הזמנים. והכי חשוב - תקבלו דירה בסגנון עיצוב אישי שמתאימה בדיוק לכם.

ליווי ופיקוח על תהליך הביצוע

בכדי לייעל את התהליך, הסטודיו מפקח על ביצוע העבודות בשטח ומוודא שכל השינויים מתבצע כמתוכנן. חשוב להבין כי דירת קבלן מתוכננת באופן כזה שיתאים למגוון דיירים ולפריסות שונות של חלל. לכן בכדי שתוכלו ליהנות מבית שמתאים בדיוק לצרכים שלכם, יש לבצע התאמות פרטניות לפרטים כמו נקודות חשמל, כלים סניטריים, יחידות נגרות ועוד.

שילוב של פונקציונליות ואסתטיקה

רכשתם דירה במיטב כספכם, אין שום סיבה שתתפשרו על הנוחות שלכם או על מראה החלל. עיצוב הדירה יאפשר לכם ליהנות מחלל שמשלב באופן מושלם בין פונקציונליות ופרקטיות לבין אסתטיקה ועיצוב. רוצים להרגיש הכי בבית שאפשר? גם אתם רוצים ליהנות מחיים נוחים וגם יפים יותר? אנו מזמינים אתכם לצאת לתהליך מעורר השראה אשר בסיומו תקבלו בדיוק את הדירה עליה חלמתם.

עיצוב דירת קבלן by אלונה חן

בסטודיו שלי תמצאו מעטפת שירותים רחבה ומלאה לעיצוב דירת קבלן. החל מתכנון מלא של החלל, העמדת הריהוט, התאמת תוכניות חשמל, אינסטלציה וריצוף, תכנון המטבח, החללים הרטובים, אקוסטיקה, בית חכם ועוד. נעבוד יחד עד השלב הסופי, הום סטיילינג - תהליך הלבשה בו כל אזור בבית זוכה להתייחסות פרטנית בהתאם לקונספט העיצובי הנבחר, לפלטת הצבעים השלטת בחלל ולאווירה אותה מבקשים הדיירים לייצר.

יצירת קשר

יש לכם שאלה? מעוניינים לתאם פגישת ייעוץ? אני כאן עבורכם! ניתן ליצור איתי קשר בטלפון או באמצעות הטופס:

bottom of page