top of page

בית >> מגזין עיצוב פנים >> עיצוב דירות יוקרה

עיצוב דירות יוקרה

עיצוב דירות יוקרה

דירות יוקרה מעוצבות מאפשרות חווית מגורים אקסקלוסיבית לדייריהן. אז מה בעצם מבדיל בין עיצוב דירה רגילה למגורים לעיצוב דירות יוקרה? התשובה נמצאת בשילוב המדויק בין תחכום, אלגנטיות ואיכות ללא דופי. שילוב זה מבדיל את דירות היוקרה מחללי מגורים קונבנציונליים. 
 

נוחות, אסתטיקה, חדשנות ויוקרה

דירות היוקרה מספקות מענה לטעמם של דיירים בעלי אמצעים המחפשים את התגלמות הנוחות, האסתטיקה והיוקרה. מגימורים ייחודיים ועד גאדג'טים חדישים, מנוף עוצר נשימה ועד הקפדה בכל פרט קטן. עיצוב דירות יוקרה מגדיר מחדש את החיים העירוניים העכשוויים.

איכות החומרים והגימורים

אחד המאפיינים המובהקים של דירות יוקרה הוא הדגש על חומרים וגימורים איכותיים. משיש יוקרתי ועבודות עץ משובחות, חדרי ארונות חדישים ועד מכשירי חשמל מבית מותגי יוקרה מהשורה הראשונה. כל אלמנט בדירות האלו משדר תחושה של תחכום ופאר. כאן תשומת לב לפרטים נמצאת בחשיבות עליונה והיא זו שמבטיחה שכל היבט בדירה תורם לתחושת היוקרה והתחכום הכוללת.

חוויית לייף סטייל יוקרתית

סטודיו אלונה חן מתמחה בעיצוב בתי מגורים ודירות יוקרה, המשלבות באופן מושלם בין פונקציונליות לאסתטיקה. זהו תהליך עיצוב פנים ייעודי אשר שם דגש על יצירת חווית לייף סטייל יוקרתית. זאת לצד חווית מגורים מפנקת הכוללת את הפיתוחים הטכנולוגיים האחרונים, חדרי ספא ביתיים, סוויטות שינה מרהיבות ומטבחים המעוצבים בהשראת מטבחי שף. הסטודיו שם דגש על תהליך הרמוני במהלכו ניצור יחד את בית החלומות שלכם. התהליך משלב הפקת תוכניות אדריכליות מפורטות. התוכניות מפרטות כל רובד בפרויקט, לרבות תוכנית העמדת ריהוט, תוכנית אינסטלציה, חשמל ומטבח, פריסת ריצוף, תכנון חדרי הרחצה ופרטי הגמר.

ליווי אישי בכל שלבי הפרויקט

הסטודיו מלווה כל פרויקט באופן אישי על שלביו השונים, כולל עמידה בקשר עם הספקים, המתקינים והקבלנים הנמצאים בשטח. התהליך כולל ייעוץ בגיבוש קונספט עיצובי בהתאם לטעמכם האישי וסגנון החיים שלכם. לאחר שנגבש ונבחר יחד שפה עיצובית נמשיך לאלמנטים נוספים כמו בחירת פלטת צבעים לחלל, כלים סניטריים, ריהוט, חומרי גלם, ריצוף וחיפויים דקורטיביים, עיצוב פריטי נגרות בהתאמה אישית, אקססוריז, עיצוב של תכנון חדרי ארונות יוקרתיים וחדרי שינה מאסטר המעוצבים בהשראת חדר מלון בוטיק, עד ליצירת הדירה המושלמת עבורכם - זו שתרצו לחזור אליה בכל יום מחדש.

אלונה חן - מעצבת פנים המתמחה בעיצוב דירות יוקרה

דירות יוקרה משתרעות לרוב על פני חללים גדולים. כיוון שכך, קיים צורך להציג את חללי הדירה באופן מרשים ומוקפד תוך ניצול ומקסום פוטנציאל השטח. יחד עם זאת, יש להימנע מעומס יתר של פריטים. אחת ההתמחויות העיקריות שלי היא עיצוב דירות יוקרה בהתאמה אישית. כל דירה שונה ולכל דייר קיימים הרצונות וההתאמות האישיות שלו. באמצעות שימוש בתוכנת הדמיה מתקדמת, נוכל להציג ולהתאים את עיצוב הדירה באופן אישי וייחודי בדיוק לכם.

יצירת קשר

יש לכם שאלה? מעוניינים לתאם פגישת ייעוץ? אני כאן עבורכם! ניתן ליצור איתי קשר בטלפון או באמצעות הטופס:

bottom of page