top of page

בית >> מגזין עיצוב פנים >> עיצוב בתי יוקרה

עיצוב בתי יוקרה

עיצוב בתי יוקרה

דירות ובתי יוקרה מייצגים את התגלמות השפע, התחכום והאלגנטיות. בלב עיצוב בתי יוקרה - התמקדות בחומרים ובאומנות באיכות גבוהה. 
 

התאמה אדריכלית

עיצוב בתי יוקרה מביא בחשבון גם את האלמנטים האדריכלים הייחודיים. מבחינה אדריכלית, בתי היוקרה מתאפיינים בתכנון חללים רחבי ידיים, תקרות גבוהות ונופים פנורמיים אשר תורמים יחד לתחושת מרחב ואווריריות. הסגנון משלב חלונות ענק ודלתות זכוכית גדולות. אלו, מאפשרים לאור טבעי להציף את החלל וליצור חיבור טבעי בין הפנים לנוף שמסביב. בתי היוקרה מתאפיינים לא רק בחללי פנים מפוארים אלא גם באזורי חוץ מרשימים, מרפסות גדולות, גנים מושקעים, בריכות שחיה רחבות ידיים, מטבחי חוץ ואזורי ישיבה ואירוח, כל אלו תורמים לחוויית מגורים יוקרתית גם תחת כיפת השמיים.

אלמנטים איכותיים ויוקרתיים

בעת תכנון העיצוב לבתי יוקרה, נבחר אלמנטים עיצוביים אשר יעניקו לבית את תחושת היוקרה המבוקשת. אלו פרטים ללא דופי, גימורים מיוחדים וחומרי גלם משובחים כמו שיש ועצים נדירים, אשר יוצרים יחד חוויית מגורים גבוהה המשדרת יוקרה ועידון.

יוקרה באמצעות טכנולוגיה

גם לטכנולוגיה חדשנית יש תפקיד משמעותי בתהליך עיצוב פנים של בתים אלו. הבתים משלבים בתוכם את הפתרונות החדישים והמתקדמים ביותר בכל רבדי עיצוב הבית במרחק לחיצת כפתור. מערכות בית חכם, מערכות לשליטה מרחוק בטמפרטורה, באבטחה, מערכות סאונד חדשניות ועוד. בתי היוקרה לא מעוצבים רק במטרה למלא צרכי מגורים בסיסיים אלא שמים דגש גם על אזורים בבית המוקדשים להנאה, בריאות ובידור, כמו חדרי כושר ביתיים וחדרי אמבטיה המעוצבים בהשראת חללי ספא, קולנוע ביתי, מרתפי יין ועוד, במטרה לאפשר לדיירים ליהנות מפינוק ואורח חיים שמתעלה על החיים הרגילים.

עיצוב בתי יוקרה by אלונה חן

אלונה חן - מעצבת פנים, מתמחה בעיצוב בתים פרטיים אשר שמים במרכז חווית מגורים הרמונית, אסתטית ופונקציונלית כאחד. הסטודיו מציע מעטפת שירותים כוללת המציעה פתרונות לעיצוב הבית ב-360 מעלות, לרבות תכנון אדריכלי, שיפוץ, ייעוץ וליווי. בסטודיו אנו שמים דגש על התאמה אישית ויצירת חלל התפור בדיוק למידותיהם של בעלי הבית. כל היבט בעיצוב הפנים משקף את סגנון החיים הייחודי, העדפותיהם ורצונותיהם של הדיירים. מרהיטים בהזמנה אישית וגופי תאורה שעוצבו במיוחד עבור החלל ועד לאוספי אמנות שנאספו ברחבי תבל. כל פריט נבחר בקפידה כדי לייצר הום סטיילינג של אווירה יוקרתית ומעודנת. הכל במטרה לאפשר לדיירים ליהנות מחוויית מגורים מפנקת, במינימום מאמץ.

יצירת קשר

יש לכם שאלה? מעוניינים לתאם פגישת ייעוץ? אני כאן עבורכם! ניתן ליצור איתי קשר בטלפון או באמצעות הטופס:

bottom of page