top of page

בית >> מגזין עיצוב פנים >> מעצבת פנים במרכז

מעצבת פנים במרכז

מעצבת פנים במרכז

מחפשים מעצבת פנים במרכז הארץ? הכירו את סטודיו אלונה חן. הסטודיו מתמחה בעיצוב בתים פרטיים ודירות מגורים בכל חלקי הארץ.
 

מגוון רחב של שירותי עיצוב מקצועיים

אנו מעניקים מגוון רחב של שירותים עבור בעלי בתים המעוניינים לשפץ את ביתם, לעצב את כולו או חלק ממנו מחדש, או לעצב בית חדש מהיסוד. הסטודיו מספק מענה רחב ללקוחות המחפשים מעצבת פנים במרכז הארץ ופועל מול מיטב הספקים, אנשי המקצוע וחברות עיצוב הבית הממוקמות בגוש דן.

שילוב יכולות והתמחויות

עיצוב הבית הוא תהליך ארוך הכרוך באינספור משימות ופרטים, מעבודות חשמל ועד אינסטלציה, מבחירת ריצוף ועד חיפויי קירות. בכדי להצליח לייצר עיצוב חכם ונעים למגורים, על כל הפרטים הללו להשתלב זה לצד זה בהרמוניה. כפועל יוצא, תידרשו לכתת רגליים, להתרשם באופן פרונטלי ולבקר באולמות תצוגה המציעים כלים סניטריים, מטבחים, דלתות פנים ועוד. מדובר בתהליך הדורש זמן, אנרגיה ומשאבים. בכדי להפוך את התהליך הזה להרבה יותר קל וידידותי למשתמש, מומלץ להיעזר במעצבת פנים במרכז. מעצבת מנוסה שתוכל ללוות אתכם בכל שלב, לכוון ולסייע. הסטודיו שלנו ישמח לכוון אתכם לאזורי תצוגה מומלצים במרכז הארץ, ללוות אתכם בתהליך הבחירה וכך לקצר את התהליך ולחסוך לכם זמן יקר בחיפושים.

מקצועיות, ניסיון ושירות

הסטודיו מעניק מגוון שירותים מקצועיים שיהפכו את תהליך עיצוב הבית שלכם למדויק ונכון עבורכם. התהליך כולל ליווי וייעוץ אישי, פיקוח בשטח בשלבי הפרויקט השונים, עבודה מול ספקים ואנשי מקצוע, הפקת תוכניות העמדה, ריהוט, חשמל, אינסטלציה, תכנון יחידות נגרות בהתאמה אישית לחלל, ייעוץ בבחירת כלים סניטריים, חיפויים, ריצוף, פריטים משלימים, פלטת צבעים וחומרי גלם, תכנון מטבח. בנוסף, חשוב לנו שתהיו מעורבים בתהליך. על מנת שתוכלו לקחת חלק פעיל בתהליך, נפיק עבורכם הדמיות אדריכליות ממוחשבות של החלל. הדמיות אלו ימחישו כיצד ייראה העיצוב החדש בכל אזור בבית. ההדמיות מאפשרות לקבל המחשה ויזואלית של התוכנית האדריכלית הדו מימדית. כך נוכל לשוטט בחלל ולבחון אותו מזוויות שונות. ההדמיות מתבצעות עוד לפני תחילת תהליך השיפוץ והבניה, כך שהן מאפשרות לחזות תקלות עתידיות מראש ולהימנע מהן, לבצע שינויים והחלפות מיקומים, עד לקבלת העיצוב המושלם עבורכם.

מעצבת פנים במרכז - אלונה חן

נעים להכיר. אני אלונה חן, מעצבת פנים במרכז, ו"הקוסמת" שתיצור את בית החלומות שלכם. מאז ומתמיד נמשכתי לעולמות האסתטיקה והיופי. עבורי, תחום עיצוב הפנים הוא המקום הטבעי שבו אני מרגישה בבית. מאז שסיימתי לימודי עיצוב פנים, ביצעתי פרויקטים בכל רחבי הארץ. החל מעיצוב בתים פרטיים, דרך עיצוב דירות מגורים ועיצוב פנים הכולל שיפוצים. מאחוריי שורה ארוכה לקוחות מרוצים. אשמח לעמוד גם לשירותכם.

יצירת קשר

יש לכם שאלה? מעוניינים לתאם פגישת ייעוץ? אני כאן עבורכם! ניתן ליצור איתי קשר בטלפון או באמצעות הטופס:

bottom of page