top of page

בית >> מגזין עיצוב פנים >> כמה עולה מעצבת פנים לבית?

כמה עולה מעצבת פנים לבית?

כמה עולה מעצבת פנים לבית?

אם בעבר רבים העדיפו לעצב את ביתם הפרטי לבד, היום כבר ברור שבכדי ליהנות מסביבת מגורים המצליחה לבטא את אופי הדיירים ולהתאים לאורח חייהם, יש צורך במעצבת פנים מקצועית. אז כמה עולה מעצבת פנים לבית?
 

עלות עיצוב פנים לבית

בית מעוצב הוא צורך קיומי כמעט כמו מזון ושינה, ויש לו השפעה רבה על האווירה בין בני המשפחה ואפילו על רווחתנו הנפשית. התשובה לשאלה כמה עולה מעצבת פנים לבית אינה חד משמעית והיא נגזרת ממשתנים רבים. בין הפרמטרים השונים שנלקחים בתמחור הם: הניסיון והמוניטין של המעצבת, היקף ומורכבות הפרויקט, המיקום ורמת ההתאמה האישית הרצויה. בממוצע, עלות עיצוב פנים לבית פרטי או דירות לפני בניה, נע בטווח שבין 4,000 ₪ לכמה עשרות אלפי שקלים, תלוי בסוג הנכס, המטראז', מורכבותו ומשתנים נוספים. לפרויקטים קטנים, כמו הום סטיילינג, עיצוב מחדש של חדר בודד או פגישת ייעוץ ממוקדת וחד פעמית העלות צפויה להיות נמוכה יותר.

עלויות נלוות

חשוב לזכור כי בנוסף לתשלום למעצבת פנים יש לקחת בחשבון הוצאות נוספות כגון:

  • חומרים.

  • ריהוט ואביזרים.

  • חיפויים.

  • פרזול.

  • נגרות.

  • תשלום לבעלי מקצוע וספקים ועוד.

עם זאת, עבודה בשיתוף פעולה עם מעצבת פנים יכולה במקרים רבים להוזיל את העלויות הללו באופן משמעותי. זאת בזכות כוח הקנייה שלהן ושיתופי הפעולה מול חברות וספקים שונים. כך מעצבת פנים יכולה לרכוש פריטים בתעריפים מוזלים בעוד שלקוח פרטי יידרש בתשלום גבוה בהרבה.

אז כמה עולה מעצבת פנים לבית?

לפני תחילת עבודה מול מעצב או מעצבת פנים חשוב שתבררו בדיוק מה כולל התשלום. האם מדובר בחבילת שירותים הכוללת פיקוח וליווי של הפרויקט בפועל? הפקת תוכניות והדמיות אדריכליות? הגעה פיזית לחנויות לעיצוב הבית ופגישות אישיות? ואולי המחיר מכסה רק שירותים בסיסיים ללא ליווי בכל שלבי הפרויקט. מומלץ להיות ברורים ביותר בנוגע לתקציב והציפיות שלכם. כך תוכלו להבטיח שהמעצבת שלכם תעבוד במסגרת הפרמטרים הללו. אז אמנם נראה כי תשלום למעצבת פנים היא הוצאה לא קטנה ולעיתים מרגיש כי מדובר במותרות, אך למעשה מדובר במומחיות שתחסוך לכם כסף רב בטווח הארוך, תמנע מטעויות יקרות ותוסיף ערך אמיתי לבית באמצעות עיצוב פנים חכם ומדויק יותר.

שירות מקצועי עם יחס אישי - אלונה חן

בסטודיו שלי תמצאו מעטפת שירותים רחבה ומלאה לעיצוב ביתכם. החל מתכנון מלא של החלל, העמדת הריהוט, התאמת תוכניות חשמל, אינסטלציה וריצוף, תכנון המטבח, החללים הרטובים, אקוסטיקה, בית חכם ועוד, ועד השלב הסופי, הום סטיילינג - תהליך הלבשה בו כל אזור בבית זוכה להתייחסות פרטנית בהתאם לקונספט העיצובי הנבחר, לפלטת הצבעים השלטת בחלל ולאווירה אותה מבקשים הדיירים לייצר. כמובן שניתן לפרוט את מעטפת השירותים ולבחור באלו המתאימים לדרישותיכם.

יצירת קשר

יש לכם שאלה? מעוניינים לתאם פגישת ייעוץ? אני כאן עבורכם! ניתן ליצור איתי קשר בטלפון או באמצעות הטופס:

bottom of page